Reklama Play najpopularniejsza na YouTube w lipcu
Film "YouTube za darmo przez całe lato! Tak jak Sarsa okryj to w Play" został opublikowany 5 lipca 2019 roku na kanale Play na YouTube (screen: Youtube.com/Play)
Na pierwszym i trzecim miejscu lipcowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazły się reklamy operatora komórkowego Play (P4).
Najpopularniejszy na YouTube w lipcu okazał się spot promujący letnią ofertę Play, z udziałem piosenkarki Sarsy. Film "YouTube za darmo przez całe lato! Tak jak Sarsa okryj to w Play" został opublikowany 5 lipca 2019 roku na kanale Play na YouTube (ma obecnie 1,1 mln wyświetleń).
Drugie miejsce w zestawieniu zajął spot Lidla "Ulubione gofry Jedenastki" z udziałem youtuberki Kai z kanału Jakbyniepaczec i Pawła Małeckiego. Reklama nawiązuje do serialu "Stranger Things". Trzecie miejsce zajęła kolejna reklama Play z udziałem Sarsy, która śpiewa utwór "Zakryj".
Dalsze miejsca zajęły: reklama "W koło ogrodu" Castoramy z udziałem Doroty Szelągowskiej i youtuberów z kanału 5 Sposobów Na, a także reklama Tymbarku "Rap Battle" z udziałem influencerów Ciawłowskiego i Jana Dąbrowskiego.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 26.08.2019)