Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Projekt Lady" stracił widzów

"Projekt Lady" prowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

Czwarty sezon reality show "Projekt Lady" oglądało w TVN średnio 1,29 mln widzów - o 269 tys. mniej niż trzeci, rok temu.

TVN emitował "Projekt Lady" w poniedziałki o 21.30, od 20 maja do 5 sierpnia. Stacja, pokazując program, miała średnio 10,28 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział Polsatu wynosił w tym czasie 9,95 proc., TVP 1 - 8,42 proc., a TVP 2 - 8,09 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN uzyskał 13,48 proc. i przegrał z Polsatem (13,78 proc.).

TVN z reklam wokół czwartego sezonu "Projektu Lady" zebrał - według danych cennikowych - 15,8 mln zł. Trzeci sezon rok temu przyciągnął do TVN średnio 1,56 mln widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 07.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.