Największe agencje PR w Hollywood łączą siły
Jednym z klientów połączonych agencji będzie aktor Denzel Washington (screen YouTube/TNT)
PMK-BNC i Rogers & Cowan, dwie największe hollywoodzkie agencje public relations, zostaną połączone - ujawnił dziennik "The New York Times".
Według gazety holding reklamowy IPG, właściciel obu agencji, podjął decyzję o fuzji w związku z rosnącą konkurencją agencji niezależnych, a także w celu obniżenia kosztów działalności firm. Na razie nie wiadomo, jaką nazwę będzie miał podmiot powstały z połączenia agencji. Na jego czele staną Cindi Berger (obecna szefowa PMK-BNC) i Mark Owens (kierujący Rogers & Cowan) - odpowiednio w rolach przewodniczącej rady dyrektorów i prezesa zarządu.
Klientami PMK-BNC i Rogers & Cowan są m.in. aktorzy Denzel Washington, Brie Larson i Robert Redford; muzycy Elton John i Katy Perry; firmy McDonald’s, Microsoft, Royal Caribbean, Samsung, Verizon, YouTube, Audi, Hasbro i Mastercard.
(LL, 06.08.2019)