Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CD Projekt wybierze agencję do międzynarodowego promowania gry "Cyberpunk 2077"

Gra „Cyberpunk 2077” ma trafić do sprzedaży w kwietniu 2020 roku (screen YouTube/ Cyberpunk 2077)

CD Projekt zaprasza agencje reklamowe do przetargu - wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". Firma jednak zaprzecza, że prowadzi przetarg.

Przetarg dotyczy przygotowania i realizacji kompleksowej kampanii promocyjnej gry "Cyberpunk 2077". Kampania ma mieć międzynarodowy zasięg. Jej start jest zaplanowany na marzec przyszłego roku.

Michał Platkow-Gilewski, director of public relations & global communication CD Projekt, zaprzecza jednak, że firma prowadzi taki przetarg.

CD Projekt oficjalnie zapowiedział, że gra „Cyberpunk 2077” trafi do sprzedaży 16 kwietnia 2020 roku. „Cyberpunk 2077” ukaże się w wersji na komputery osobiste i konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Na oficjalnej stronie gry ruszyła jej przedsprzedaż. Hollywoodzki aktor Keanu Reeves (trylogia „Matrix”, seria „John Wick”) użyczy wizerunku, a w anglojęzycznej wersji gry też głosu, postaci Johnny'ego Silverhanda. Aktor zaangażowany jest również w sesje motion-capture.

(AMS, 17.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.