Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Colgate wykorzystuje ośmioletniego influencera do promocji nowej marki

Ryan Kaji podbił YouTube filmikami z recenzjami zabawek (screen: YouTube/ RyanToysReview)

Firma Colgate wprowadza nową markę pasty do zębów dla dzieci, a do jej promocji wykorzystuje ośmioletnią gwiazdę YouTube Ryana Kaji.

Ryan Kaji podbił YouTube filmikami z recenzjami zabawek. Jego filmy mają zazwyczaj po ponad milion odsłon. W nowym wideo mały influencer odwiedza zakłady technologiczne Colgate w New Jersey i pomaga zaprojektować swoją własną linię produktów.

(MC, 17.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.