"Rozmowa Piaseckiego" w TVN 24 z większą widownią niż "Jeden na jeden" Rymanowskiego
Widownia "Rozmowy Piaseckiego" w sezonie 2018/2019 dochodziła do 615 tys. (fot. materiały prasowe)
"Rozmowę Piaseckiego" Konrada Piaseckiego oglądało w TVN 24 w sezonie 2018/2019 średnio 428 tys. widzów. To więcej, niż gromadziły wcześniej w tym paśmie wywiady Bogdana Rymanowskiego "Jeden na jeden".
TVN 24 emitował "Rozmowę Piaseckiego" od 3 września 2018 roku do 11 lipca (od poniedziałku do czwartku o 7.30). Najwięcej widzów - 615 tys. - przyciągnął wywiad dziennikarza z Dorotą Gardias, przewodniczącą Rady Dialogu Społecznego (z 8 kwietnia).
TVN 24, pokazując "Rozmowę Piaseckiego", miał średnio 13,5 proc. udziału w rynku - znacznie więcej niż w tym czasie TVP Info (5,58 proc.) i Polsat News (2,34 proc.). W grupie komercyjnej udział TVN 24 był niższy (8,59 proc.).
TVN 24 do końca maja 2019 roku o 7.30 nadawał "Jeden na jeden" Bogdana Rymanowskiego, który przeszedł do Telewizji Polsat. Program Rymanowskiego w sezonie 2018/2019 gromadził średnio 359 tys. widzów, co dawało stacji 12,1 proc. udziału w rynku.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 15.07.2019)