Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Stowarzyszenie Reklamodawców ma powstać do końca 2020 roku

Rafał Szysz, CEO Stars, został tymczasowym liderem inicjatywy powołania Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców (fot. archiwum Rafała Szysza)

Firma doradcza ds. mediów Stars wraz ze Światową Federacją Reklamodawców (WFA) zawarły porozumienie, w którym zapowiadają stworzenie do końca 2020 roku Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców.

Polskie Stowarzyszenie Reklamodawców ma być organizacją niezależną i non-profit, "ukierunkowaną na współpracę członkowską marketerów, by pomóc im sprostać wspólnym wyzwaniom rynkowym i umożliwić im dzielenie się doświadczeniami". Zadaniem Stars jest zgromadzenie poparcia dla inicjatywy wśród polskich marketerów, zaś WFA będzie zachęcało należących do federacji reklamodawców, którzy prowadzą działalność w Polsce, do dołączenia do tworzącego się stowarzyszenia.

Rafał Szysz, założyciel i CEO Stars, został tymczasowym liderem inicjatywy o roboczej nazwie Advertisers. W 2011 roku Szysz próbował już stworzyć związek reklamodawców Advertisers.PL wraz z Romanem Jędrkowiakiem, ale zawiesili działania związane z tą inicjatywą ze względu na małe zainteresowanie. Dlaczego teraz ma się udać? - Tym razem mamy wsparcie Światowej Federacji Reklamodawców. Ponadto reklamodawcy są bardziej otwarci niż dawniej, angażują się w dyskusje, są aktywni na takich wydarzeniach jak Forum IAB. Chęć uczestnictwa w stowarzyszeniu zadeklarowało już kilkunastu naszych klientów - mówi "Presserwisowi" Rafał Szysz. 

Pierwsze spotkanie dotyczące założenia Polskiego Stowarzyszenia Reklamodawców odbędzie się w drugiej połowie września.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 11.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.