Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne nagrody dla polskich agencji w Cannes

(screen: YouTube)

Grey Group Poland, 180heartbeats + JvM, VMLY&R Poland - kolejne nagrody dla polskich agencji w Cannes.

W środę podczas trzeciej gali festiwalu Cannes Lions 2019 nagrody dostały polskie agencje – złoto i srebro trafiło do Grey Group Poland (razem z Grey London), srebro i brąz 180heartbeats + JvM, i brąz do VMLY&R Poland.

W kategorii PR Grey Group Poland wspólnie z Grey London zostały nagrodzone złotem i srebrem za projekt „The people’s seat”. Był to projekt, w którym mieszkańcy całego świata mogli na Twitterze wyrażać swoje obawy związane ze zmianami klimatycznymi na naszej planecie, podzielić się swoimi opiniami z liderami, rządami i organizacjami. Opinie na temat zagrożeń klimatycznych były bowiem wyrażane z okazji szczytu klimatycznego ONZ – COP24. Do zabierania głosu w tej sprawie zachęcał David Attenborough.

Brąz w kategorii PR dostała 180heartbeats + JvM za projekt „Niezniszczalna tęcza” dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacji Wolontariat Równości i Ben & Jerry’s Unilever. Projekt polegał na odtworzeniu tęczy na placu Zbawiciela w Warszawie. Kampania ta już wcześniej, podczas poniedziałkowej gali, dostała Srebrnego Lwa w kategorii Design. Ta sama praca w kategorii Media  dostała srebrną nagrodę.

Brązowego Lwa w kategorii PR otrzymała VMLY&R za akcję "Ostatni Twój Weekend". W marcu 2019 roku wydano ostatni numer magazynu "Twój Weekend" (w przeszłości popularny tygodnik erotyczny). Aby go symbolicznie zamknąć, spółka Pride and Glory Interactive (grupa VMLY&R) kupiła w licytacji na Allegro prawa do tytułu (współwydawcą ostatniego numeru była Agora). Wydanie wsparte było kampanią reklamową m.in. w kinie, radiu, prasie i mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za media, współpracę z influencerami i wsparcie kreatywne projektu odpowiadał Wavemaker, produkcję wizualną zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Projekt wsparły również: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas. Praca ta w poniedziałek była też nagrodzona brązowym Lwem - w kategorii Print & Publications.

(AMS, 19.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.