Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Startuje kolejna edycja otwartych szkoleń LifeTube Boosters w kawiarni #tag

LifeTube Boosters to cykl otwartych szkoleń dla wszystkich twórców internetowych, którzy chcą się rozwijać i profesjonalizować (fot. materiały prasowe)

Sieć partnerska LifeTube organizuje cykl szkoleń z zakresu wideo i influencer marketingu - LifeTube Boosters, skierowanych do twórców internetowych. Otwarte spotkania poprowadzą znani youtuberzy, specjaliści z sieci partnerskiej oraz zewnętrzni eksperci. Kolejne odbędzie się już 27 czerwca.

“Zabójcy zasięgów. Optymalizacja treści na YouTube - dowiedz się, czego nie wybaczą Ci algorytmy” - to temat najbliższej edycji LifeTube Boosters, która odbędzie się w stworzonej z myślą o cyfrowych twórcach kawiarni #tag w centrum Warszawy.

Podczas spotkania swoim know-how podzielą się youtuber Marco Kubiś oraz Michał Sutryk - Support Manager w LifeTube. Twórca internetowy opowie o pięciu błędach, które popełniają youtuberzy (oraz podpowie, jak ich uniknąć!). Michał Sutryk w prezentacji “Dekalog youtubera. Przykazania, bez których nie przeżyjesz na YouTube” omówi zasady, których przestrzeganie daje szanse na osiągnięcie sukcesu na tej platformie. Ekspercka wiedza dostępna będzie bezpłatnie dla wszystkich, którzy zapiszą się na wydarzenie lub obejrzą transmisję live.

Tutaj możesz zapisać się na warsztaty

„Od początku naszego istnienia wiemy, że twórca internetowy to pełnoprawny - i do tego bardzo wymagający - zawód. Z tygodnia na tydzień pojawiają się nowe narzędzia i trendy, w których muszą odnaleźć się wszyscy influencerzy. Jako sieć partnerska chcemy zapewnić youtuberom dostęp do sprawdzonej, wartościowej wiedzy, która pomoże im w skutecznym rozwijaniu swoich kanałów i podnoszeniu standardów polskiego rynku influencer marketingu” - twierdzi  Kamil Bolek, CMO LifeTube i TalentMedia.

W LifeTube od kilku lat odbywają się cykliczne, zamknięte szkolenia, których celem jest szerzenie wiedzy wśród twórców zrzeszonych w sieci m.in. na temat nowych narzędzi oraz funkcjonalności wprowadzanych przez YouTube. Podczas spotkań poruszane są także istotne dla twórców zagadnienia z zakresu optymalizacji kanału, zwiększania zarobków na YouTube, prawa autorskiego oraz budowania marki własnej, czy storytellingu. "Widzimy duże zapotrzebowanie na wartościowe wydarzenia, które przede wszystkim edukują twórców, zapraszamy do nas każdego, kto jest związany z życiem w sieci” - mówi Monika Gluchowska, współwłaścicielka kawiarni #tag

LifeTube Boosters to cykl otwartych szkoleń dla wszystkich twórców internetowych, którzy chcą się rozwijać i profesjonalizować, organizowany przez LifeTube - największą sieć partnerską YouTube w Polsce. Partnerem wydarzenia jest kawiarnia #tag.

Kiedy: czwartek, 27 czerwca, godz. 17:30
Gdzie: kawiarnia #tag, ul. Prosta 53, Warszawa

(19.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.