"Big Brothera" w TVN Siedem oglądało prawie 760 tys. widzów
Show "Big Brother" wygrała Magda Wójcik (screen: Youtube.com/tvnpl)
Średnio 758 tys. widzów przyciągnął do TVN Siedem reality show "Big Brother".
TVN Siedem emitował "Big Brothera" od niedzieli 17 marca. Wtedy też program osiągnął największą widownię (2,23 mln widzów). Reality show trwał do niedzieli 16 czerwca. Kanał, pokazując "Big Brothera", uzyskał średnio 5,28 proc. udziału w rynku. Dla porównania w tym czasie TV 4 miał 7,74 proc., a TV Puls - 3,77 proc. W grupie komercyjnej TVN Siedem osiągnął 8,85 proc. - więcej od TV 4 (6,43 proc.) i TV Puls (4,23 proc.).
TVN Siedem z reklam wokół "Big Brothera" zebrał - według danych cennikowych - 62,1 mln zł, a tylko z wydań o godz. 20 - 47,4 mln zł.
"Big Brother" będzie kontynuowany w jesiennej ramówce kanału. Program prowadzili Agnieszka Woźniak-Starak, Filip Chajzer i Bartłomiej Jędrzejak. Reality show wygrała Magda Wójcik.
TVN pokazał trzy edycje programu w latach 2001-2002. Finałowy odcinek pierwszej edycji ”Big Brothera” oglądało 10 mln osób. Później dwie serie pokazał TV 4 w 2007 i 2008 roku. Kilka lat temu formatem interesowała się Telewizja Puls.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 18.06.2019)