Cannes Lions: srebro dla 180heartbeats + JvM, brąz dla VMLY&R Poland
180heartbeats + JvM otrzymała srebrną nagrodę w kategorii Design za projekt „Niezniszczalna tęcza” (screen: Youtube.com/Miłość Nie Wyklucza)
Podczas pierwszej gali festiwalu Cannes Lions 2019 nagrody dostały dwie polskie agencje - srebro trafiło do 180heartbeats + JvM, a brąz do VMLY&R Poland.
180heartbeats + JvM otrzymała na Cannes Lions 2019 srebrną nagrodę w kategorii Design (w podkategorii Live Events CSR) za projekt „Niezniszczalna tęcza” dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacji Wolontariat Równości i Ben & Jerry’s Unilever. Projekt polegał na odtworzeniu tęczy na placu Zbawiciela w Warszawie.
W kategorii Print & Publications (w podkategorii Commercial Publications) VMLY&R Poland została nagrodzona brązowym Lwem za akcję "Ostatni Twój Weekend". W marcu 2019 roku wydano ostatni numer magazynu "Twój Weekend" (w przeszłości to był popularny tygodnik erotyczny). Aby go symbolicznie zamknąć, spółka Pride and Glory Interactive (grupa VMLY&R) kupiła w licytacji na Allegro prawa do tytułu (współwydawcą ostatniego numeru była Agora). Wydanie wsparte było kampanią reklamową m.in. w kinie, radiu, prasie i mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za media, współpracę z influencerami i wsparcie kreatywne projektu odpowiadał Wavemaker, produkcję wizualną zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Projekt wsparły również: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas.
W kategoriach Health and Wellness, Pharma i Outdor polskie agencje nie zdobyły żadnych nagród.
W ogłoszonych wczoraj nominacjach w kategoriach Entertainment, Entertainment for sport, Industry craft, Film craft, Digital craft i Innovation nie było polskich agencji.
(AMS, 17.06.2019)