Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marketerzy powołali koalicję, by mieć wpływ na badanie mediów

Nowe badanie mediów, zapowiadane od dawna przez KRRiT, ma być badaniem jednoźródłowym i objąć telewizję, radio i internet

Przedstawiciele branży marketingowej utworzyli koalicję "Marketerzy dla lepszych badań", aby mieć wpływ na projekt badania jednoźródłowego.

Inicjatorami porozumienia są marketerzy zrzeszeni w IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy. Powołanie koalicji jest pokłosiem spotkania w sprawie badań mediów z 28 maja. Wówczas przedstawiciele mediów zadeklarowali, że chcą przejąć inicjatywę w przygotowaniu podstaw jednoźródłowego badania mediów.

"Chcemy mieć wpływ na proces tworzenia nowego standardu badań mediów, który w założeniu ma pomóc nam w eliminowaniu nieefektywnych kosztów komunikacji z rynkiem i podnieść zwrot z inwestycji reklamowych. Istotny jest dla nas także stały i pełny dostęp do informacji na temat postępów prac po to, by nowe badania jak najlepiej odpowiadały na nasze potrzeby" - poinformowała Irena Pobłocka, ekspert ds. marketingu w Grupie Lotos, zaangażowana w powołanie koalicji.

Nowe badanie mediów, zapowiadane od dawna przez KRRiT, ma być badaniem jednoźródłowym i objąć telewizję, radio i internet. Do realizacji nowych badań powołany został zespół Telemetria Polska. 

(IKO, 12.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.