Połączenie agencji On Board i Think Kong
Oferta On Board Think Kong składa się z trzech obszarów: PR, social media oraz content & SEO (fot. materiały prasowe)
Agencja On Board PR i agencja social media Think Kong połączyły się. Działają teraz pod nazwą On Board Think Kong (OBTK).
Nowa oferta OBTK składa się z trzech obszarów: public relations, social media oraz content & SEO. Zespół połączonych agencji (należały do Grupy On Board Think Kong) liczy ponad 50 osób. Firma podkreśla, że połączenie On Board i Think Kong jest zwieńczeniem pełnej integracji oferty grupy, która trwa od kilku lat. Firma stworzyła wspólną ofertę, identyfikację wizualną, a także uruchomiła nową stronę Obtk.pl.
"W naszej ofercie PR, social media, content marketing i SEO funkcjonuje od dawna, a wielostronne działania proponujemy klientom już od wielu lat. Wspólna marka będzie zatem jasnym komunikatem, że On Board Think Kong zapewnia zintegrowaną komunikację" - komentuje w informacji prasowej Norbert Ofmański, partner OBTK.
(IKO, 07.06.2019)