Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen uruchomił pomiar aplikacji mobilnej YouTube w Polsce

Pomiar Digital Ad Ratings dla aplikacji mobilnej YouTube został udostępniony w czerwcu 2017 roku w Stanach Zjednoczonych

Firma badawcza Nielsen rozszerzyła pomiar reklam Nielsen Digital Ad Ratings w aplikacji mobilnej YouTube o 26 kolejnych krajów, w tym Polskę.

Dzięki rozszerzeniu pomiaru o aplikację mobilną YouTube w Polsce klienci Nielsen Digital Ad Ratings będą mieli dostęp do danych demograficznych dotyczących wieku i płci konsumentów wyświetlających reklamy w aplikacji mobilnej YouTube, a także zasięgu, częstotliwości i GRP mierzonych kampanii.

Pomiar Digital Ad Ratings dla aplikacji mobilnej YouTube został udostępniony w czerwcu 2017 roku w Stanach Zjednoczonych. Później uruchomiono go w Kanadzie, Japonii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Australii i we Włoszech. Teraz poza Polską jest dostępny też m.in. w Belgii, Irlandii, Holandii, Norwegii, Hiszpanii i Turcji.

Galeria: Grand Press Photo 2019, fotoreportaż - I miejsce w kategorii ŚRODOWISKO

(KOZ, 04.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.