Nielsen uruchomił pomiar aplikacji mobilnej YouTube w Polsce
Pomiar Digital Ad Ratings dla aplikacji mobilnej YouTube został udostępniony w czerwcu 2017 roku w Stanach Zjednoczonych
Firma badawcza Nielsen rozszerzyła pomiar reklam Nielsen Digital Ad Ratings w aplikacji mobilnej YouTube o 26 kolejnych krajów, w tym Polskę.
Dzięki rozszerzeniu pomiaru o aplikację mobilną YouTube w Polsce klienci Nielsen Digital Ad Ratings będą mieli dostęp do danych demograficznych dotyczących wieku i płci konsumentów wyświetlających reklamy w aplikacji mobilnej YouTube, a także zasięgu, częstotliwości i GRP mierzonych kampanii.
Pomiar Digital Ad Ratings dla aplikacji mobilnej YouTube został udostępniony w czerwcu 2017 roku w Stanach Zjednoczonych. Później uruchomiono go w Kanadzie, Japonii, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Australii i we Włoszech. Teraz poza Polską jest dostępny też m.in. w Belgii, Irlandii, Holandii, Norwegii, Hiszpanii i Turcji.
(KOZ, 04.06.2019)