Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec „Magazynu Ekstraklasy” Onetu i „Przeglądu Sportowego”

W "Magazynie Ekstraklasy" Tomasz Włodarczyk rozmawiał z zaproszonymi gośćmi o wydarzeniach z minionej kolejki rozgrywek (screen Ekstraklasa.tv)

Wraz z zakończeniem rozgrywek sezonu 2018/2019 wygasła umowa Ringier Axel Springer Polska na realizację „Magazynu Ekstraklasy”. O tym, kto będzie mógł od nowego sezonu pokazywać fragmenty meczów najwyższej polskiej ligi w internecie, organizator rozgrywek poinformuje najpóźniej w lipcu.

Ostatni „Magazyn Ekstraklasy” realizowany przez Onet i „Przegląd Sportowy” miał premierę w poniedziałek. Prowadzący program Tomasz Włodarczyk poinformował na Twitterze, że powodem zakończenia realizacji magazynu jest wygaśnięcie umowy. Jak policzył, przez 5 lat powstało 185 odcinków. Redakcje Onetu i „PS” przygotowywały program od sezonu 2014/2015.

W grudniu ub.r. Ekstraklasa SA ogłosiła, że przez dwa kolejne sezony rozgrywki w całości będzie transmitować platforma NC+. Prawo do pokazywania jednego meczu w tygodniu nabyła Telewizja Polska. Poinformowano wówczas, że spółka zamierza do końca sezonu 2018/2019 wyłonić podmioty, które przez kolejne dwa lata będą posiadać prawa do: transmisji rozgrywek za granicą, pokazywania skrótów w programach informacyjnych w telewizji i internecie, transmisji meczów i pokazywania skrótów w punktach oraz aplikacjach bukmacherskich, a także transmisji rozgrywek e-sportowych Ekstraklasy.

Bartosz Orzechowski, menedżer ds. komunikacji Ekstraklasy, poinformował „Presserwis”, że negocjacje dotyczące sprzedaży pozostałych praw mediowych są w toku. - Na drugą połowę czerwca zaplanowana jest rada nadzorcza Ekstraklasy, podczas której będziemy chcieli uzgodnić wypracowane porozumienia. Rozstrzygnięcia zapadną przed rozpoczęciem sezonu 2019/2020, który startuje 19 lipca - twierdzi Orzechowski.

Jak wyjaśnił, znacznie dłużej trzeba będzie poczekać na rozstrzygnięcie procesu sprzedaży praw na rozgrywki e-sportowe. Rozmowy mają potrwać do końca roku, ponieważ najpierw spółka musi uzyskać licencję od EA Sports (wydawcy gier z serii FIFA) na prowadzenie drugiego sezonu Ekstraklasa Games.

(PAZ, 23.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.