Noizz.pl po zmianach chce wyglądać jak serwis premium

Nowa strona główna Noizz.pl (screen: Noizz.pl)
Serwis Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) zmienił wygląd. Nowy design i uporządkowane treści mają nawiązywać do magazynów premium.
Noizz.pl ma teraz uproszczoną czarno-białą formę graficzną. "Przede wszystkim uprościliśmy całość i poprawiliśmy czytelność" − zaznacza międzynarodowy redaktor naczelny portalu Filip Połoska. Redesign objął wprowadzenie nowych formatów redakcyjnych (m.in. cykle o wynajmowaniu mieszkań i życiu seksualnym) i ściślejsze powiązanie z Instagramem.
Prace nad zmianami trwały ponad pół roku, za projekt odpowiada dyrektor artystyczny RAS Polska Bartek Kozłowski, a za wdrożenie - zespół product ownera RAS Polska Pawła Osmólskiego. Zmiany dotyczą wszystkich krajów, w których obecny jest Noizz (Polska, Niemcy, Serbia, Słowacja, Węgry i Rumunia).
Planowana jest kampania wspierająca serwis (w mediach online i drukowanych) oraz współpraca z influencerami.
Noizz.pl powstał w 2015 roku. Koncentruje się na tematach atrakcyjnych dla mieszkańców miast: modzie, stylu życia, muzyce, tematach społecznych, ekologii i polityce.
(JSX, 18.04.2019)
