Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polska Agencja Prasowa stawia na wideo  |  Serial "Uroczysko" z Antonim Królikowskim w TV 4  |  Spółka produkująca paradokumenty ze stratą  |  Oglądalność 25. Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls  |  Wydawnictwo Arbitror Marcina Celińskiego zwiększyło przychody  |  Kanał Kabaret TV od WP także w ofercie Orange Polska  |  Pierwsza edycja Acces Info Impact Award  |  Narodowe Centrum Badań i Rozwoju poszukuje agencji  |  McCann Poland pomoże  |  Effective Media Solutions wypromuje program  |  Head of sales w Grupie Eura7  |  Warner Bros. Discovery wyznacza CEO w Australii i Nowej Zelandii  |  Apple zmieni dyrektora finansowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio milion widzów przyciąga "Big Brother" do TVN Siedem

Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek "Big Brothera" (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)

TVN Siedem, pokazując reality show "Big Brother", w grupie komercyjnej osiąga lepsze wyniki niż TVP 1, TVP 2 i Polsat.

TVN Siedem emituje "Big Brothera" od niedzieli 17 marca - główne wydania oglądać można codziennie o 20, a także od poniedziałku do soboty po 23. Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek.

Po trzech tygodniach TVN Siedem w trakcie "Big Brothera" notuje 6,55 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Dla porównania w tym paśmie TVP 2 ma 13,29 proc., TVN - 10,69 proc., TVP 1 - 10,1 proc., TV 4 - 8,93 proc., a TV Puls - 3,77 proc.

W grupie komercyjnej udział TVN Siedem wynosi 10,93 proc. To więcej, niż w tym czasie ma TVP 2 (10,43 proc.), Polsat (10,13 proc.), TV 4 (6,93 proc.), TVP 1 (6,32 proc.) i TV Puls (4,19 proc.). Lepsze wyniki od Siódemki osiąga TVN (13,01 proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 09.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.