Powrót "Big Brothera" przyciągnął do TVN Siedem 2,23 mln widzów
TVN Siedem, pokazując "Big Brothera", był liderem rynku (screen Youtube/ tvnpl)
Średnio 2,23 mln widzów oglądało w TVN Siedem pierwszy odcinek reaktywowanego po latach reality show "Big Brother".
TVN Siedem, pokazując w niedzielę "Big Brothera", zdobył w grupie ogólnej 12,63 proc. udziału w rynku. W tym paśmie Siódemka była wiceliderem rynku, przegrywając tylko z TVP 1 (17,26 proc.). W grupie komercyjnej kanał miał 20,21 proc. udziału, osiągając najlepszy rezultat ze wszystkich telewizji w tym czasie.
TVN pokazał trzy edycje "Big Brothera" w latach 2001-2002. Finałowy odcinek pierwszej z nich oglądało 10 mln widzów. Dwie serie "Big Brothera" w 2007 i 2008 roku pokazał TV 4.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 18.03.2019)