Robert Kubica w kampanii promującej Orlen
Kampania prowadzona jest w telewizji, serwisach VoD i w internecie (screen spotu)
PKN Orlen rozpoczął kampanię wizerunkową z udziałem kierowcy F1 Roberta Kubicy.
Robert Kubica w tym sezonie wrócił do Formuły 1 - jeździ w zespole ROKiT Williams Racing, którego partnerem został Orlen.
W spocie z udziałem Kubicy Orlen podkreśla, że dzięki sponsorowaniu sportowca marka jest "widoczna na wyścigowych torach na całym świecie". Podkreślono cechy, z którymi marka chce być kojarzona: wytrwałość, energię i determinację w dążeniu do celu.
Kampania prowadzona jest w telewizji, serwisach VoD, internecie (display, media społecznościowe). Ponadto na stacjach Orlenu dostępne są w sprzedaży produkty marki Verva z wizerunkiem Roberta Kubicy (batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne). Wizerunek sportowca pojawił się również na gadżetach dla kibiców (m.in. ramki do tablic rejestracyjnych). Kreację przygotowała agencja Red 8 Advertising. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film it.
(IKO, 09.04.2019)