Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBC i ITV pracują nad konkurencją dla Netfliksa

Uruchomienie serwisu może oznaczać, że BBC i ITV wycofają się z umów licencyjnych z konkurencyjnymi platformami (fot. Pixabay.com)

Dwaj najwięksi brytyjscy nadawcy telewizyjni BBC i ITV potwierdzili plany uruchomienia serwisu streamingowego z treściami wideo.

Nazwa wspólnej platformy skierowanej wyłącznie do brytyjskich odbiorców to BritBox. Ma ona wystartować w drugiej połowie br. W zasobach serwisu znajdą się archiwalne i aktualne pozycje programowe z oferty BBC i ITV, a także produkcje przygotowane na potrzeby BritBox. Przedstawicie BBC i ITV potwierdzają, że są otwarci na rozmowy z innymi brytyjskimi nadawcami. Wcześniej media branżowe donosiły, że do projektu zamierza dołączyć Channel 4.

Nowy serwis ma stanowić konkurencję na brytyjskim rynku dla popularnych platform streamingowych, przede wszystkim dla Netfliksa i Amazon Prime Video. Jego uruchomienie może zatem oznaczać, że BBC i ITV wycofają się z umów licencyjnych z tymi platformami. 

W 2007 roku plany uruchomienia podobnego serwisu przez BBC, ITV i Channel 4 zostały zablokowane przez brytyjski urząd antymonopolowy.

Netflix ma na świecie prawie 140 mln subskrybentów.

(LL, 28.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.