Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix ma prawie 140 mln subskrybentów

W 2018 roku przychody Netfliksa wyniosły 15,79 mld dol., a zysk netto 1,21 mld dol. (fot. freestocks.org/Unsplash)

Netflix zakończył ubiegły rok ze 139,26 mln płacących użytkowników. W minionym kwartale zyskał rekordową liczbę 8,84 mln nowych subskrybentów.

Serwis streamingowy, prezentując kwartalne i roczne wyniki finansowe, poinformował, że subskrybenci pozyskani w ostatnim kwartale 2018 roku to w zdecydowanej większości klienci spoza USA – 7,31 mln w stosunku do 1,53 mln płacących użytkowników na amerykańskim rynku. W całym ub.r. liczba subskrybentów Netfliksa wzrosła o ponad 29 mln (w 2017 roku o 22 mln). Obecnie serwis ma 58,49 mln (w 2017 roku 52,81 mln) użytkowników w USA i 80,77 mln (57,83 mln) na innych rynkach.

W czwartym kwartale 2018 roku przychód Netfliksa wyniósł 4,18 mld dol. (wzrost rok do roku o 27,4 proc.), a zysk netto osiągnął poziom 133,9 mln dol. (wobec 185,5 mln dol. rok wcześniej). W 2018 roku przychody Netfliksa zwiększyły się do 15,79 mld dol. (11,69 mld dol. w 2017 roku), a zysk netto do 1,21 mld dol. (558,8 mln dol.).

(LL, 21.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.