Publicis Groupe w Polsce wdroży zmiany strukturalne

Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski kierują Publicis Groupe Polska (fot. materiały prasowe)
Publicis Groupe w Polsce planuje wdrożenie zmian strukturalnych. Mają dotyczyć zarządzania wybranymi kompetencjami grupy i oznaczać będą większą integrację usług. Oficjalnie zmiany mają być ogłoszone w ciągu kilku tygodni.
Planowane zmiany mają odzwierciedlać podejście „Power of One”, czyli globalną strategię grupy, która ma pomóc w stworzeniu rozwiązań odpowiadających na potrzeby klientów związane z integracją usług i jednoczesną wysoką specjalizacją.
– W tym momencie mogę jedynie potwierdzić, że wspólnie z Tomaszem Pawlikowskim oraz zespołem zarządzającym Publicis Groupe pracujemy nad takim modelem działania, który przyspieszy i wzmocni wewnętrzną współpracę w grupie wokół kluczowych potrzeb klientów – mówi Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe w Polsce.
Zmiany oznaczać będą większą integrację usług. Jak wynika z ustaleń "Presserwisu", jednym z elementów ma być utworzenie tzw. Creative Clout, czyli struktury gromadzącej kreatywne kompetencje grupy (Publicis, Leo Burnett i Saatchi & Saatchi IS, Publicis Lion).
Grupa Publicis ogłosiła rozpoczęcie wdrażania modelu „Power of One” w Polsce jesienią ubiegłego roku. Na stanowiska co-CEO Publicis Groupe w Polsce powołani zostali Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski. Do zespołu zarządzającego dołączyli: Albert Wyszomirski, chief financial officer, Monika Krawiec-Zaworska, chief talent officer, Anna Sakowicz, chief data & analytics officer i Krzysztof Andrzejczak, chief e-commerce officer.
Do Grupy Publicis należą ponadto: domy mediowe (Zenith, Starcom, Blue 449, Spark Foundry), agencje digital (Performics, LiquidThread, Publicis DWL), agencje PR (MSL, Publicis Consultants), agencja BTL (Arc), agencja badawczo-konsultingowa (Data Science), dom produkcyjny (Prodigious).
(AMS, 27.02.2019)
