Reklama Toyoty najpopularniejsza na YouTube w styczniu
W reklamie pokazano relację z rajdowych Mistrzostw Świata (screen Youtube.com/Toyota Polska)
Spot marki Toyota, będący relacją z rajdowych Mistrzostw Świata, zajął najwyższe miejsce w styczniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.
Film "Yaris WRC: Mistrzostwo Świata w kategorii producentów" został opublikowany na kanale Toyota Polska 21 stycznia 2019 roku i od tego czasu był już wyświetlony na YouTube 1,2 mln razy. W reklamie pokazano relację z rajdowych Mistrzostw Świata, podczas których zespół Toyota Gazoo Racing zajął pierwsze miejsce.
Drugie miejsce w zestawieniu ma spot Studia Tymbark "Instagram vs. Rzeczywistość” dotyczący tego, jak pokazujemy swoje życie na Instagramie. W filmie gościnnie wystąpiła youtuberka Julia Kostera.
Trzecim najpopularniejszym filmem było wideo pokazujące triki urodowe, które zostało opublikowane na kanale Urodomaniaczki by Hebe. Prowadzące ten kanał dla marki Hebe - Justyna i Kasia zaprosiły do udziału w tym odcinku youtuberkę urodową Agnieszkę Grzelak.
Dalej w zestawieniu była reklama Kuchni Lidla z udziałem Karola Okrasy i kolejny film z kanału Urodomaniaczki by Hebe - tym razem z poradami dotyczącymi zimowej pielęgnacji skóry.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 13.02.2019)