Ajgor Ignacy prosi internautów o wsparcie finansowe, bo chce tworzyć lepsze materiały
Youtuber swoje konto na Patronite nazywa "wirtualną salą kinową" (screen Youtube.com/Ajgor Ignacy)
Igor Leśniewski, prowadzący kanał Ajgor Ignacy na YouTube (982 tys. subskrypcji), wszedł na Patronite, bo chce tworzyć dobrej jakości treści.
Youtuber zapowiedział utworzenie konta w serwisie crowdfundingowym Patronite.pl filmem "Otwieram kino", który opublikował w czwartek na swoim kanale. Ajgor Ignacy tłumaczy w nim, że produkcja profesjonalnego wideo na YouTube kosztuje go od 17 tys. zł do nawet 35 tys. zł. Youtuber swoje konto na Patronite nazywa "wirtualną salą kinową" i w związku z tym zachęca widzów, aby wspierali go finansowo na dwa sposoby – kupując za 10 zł tak zwany bilet ulgowy lub za 20 zł bilet normalny.
"Oczywiście część moich pomysłów mogę realizować dzięki współpracy z markami, ale dotyczy to jedynie pewnego fragmentu mojej twórczości. Z kolei przychody z AdSense to w przypadku mojego kanału około 1000 zł miesięcznie. Mając na uwadze te wszystkich czynniki, od dłuższego czasu szukałem rozwiązania, które pozwoli mi rozwijać się filmowo i dawać moim widzom coraz lepsze, wyższej jakości materiały" – komentuje Igor Leśniewski.
Igor Leśniewski jest laureatem konkursu Grand Video Awards 2018 w kategorii Kultura za film "Cała prawda o Magiku".
(IKO, 01.02.2019)