Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2018 roku najwięcej na kampanie wydał RMF FM, Meloradio przed Radiem Zet

(fot. Pixabay.com)

W 2018 roku najbardziej aktywną reklamowo rozgłośnią był RMF FM.

Z danych Kantar Media (cennikowe wydatki rozgłośni na reklamę w telewizji, prasie, kinach i na nośnikach outdooru) wynika, że Grupa RMF na reklamy swojej głównej stacji RMF FM przeznaczyła 26 mln zł, czyli o 3,9 proc. mniej niż rok wcześniej.

Drugim najmocniej wspieranym reklamowo radiem była należąca do Eurozetu sieć Meloradio – na działania reklamowe wydano cennikowo 13,9 mln zł wobec 198 tys. zł w 2017 roku (Meloradio we wrześniu 2017 roku zastąpiło Radio Zet Gold). Wartość cennikowa kampanii Radia Zet wyniosła 10,1 mln zł i było to o 3,9 proc. więcej niż w 2017 roku.

Wśród pięciu najmocniej reklamowanych rozgłośni były także ponadregionalne RMF Classic (Grupa RMF) z wydatkami na poziomie 7,7 mln zł (wzrost o 32,1 proc.) i sieć Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) – 7,5 mln zł (spadek o 31,8 proc.).

Galeria: Najbardziej dochodowe programy telewizyjne

(KOZ, 29.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.