Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Wprost” i ”Tygodnik do Rzeczy” podrożały o złotówkę

"Wprost" kosztuje teraz 7,90 zł - tyle samo "Tygodnik do Rzeczy"

PMPG Polskie Media SA od stycznia podniosło cenę egzemplarzową tygodników ”Wprost” i ”Do Rzeczy" z 6,90 zł do 7,90 zł.

– Możliwie najdłużej, jak było to możliwe, staraliśmy się nie zwiększać ceny. Dziś przyszedł czas, w którym idziemy w ślady naszej konkurencji i wyrównujemy naszą cenę – wyjaśnia Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. – Koszty wytworzenia tytułów prasowych rosną, przed branżą wydawniczą wiele nowych wyzwań związanych szczególnie z logistyką i dystrybucją. Wierzę, że nieco wyższa cena pozwoli nam na inwestycje w rozwój naszych produktów i dostarczanie jeszcze lepszej jakości i satysfakcji naszym wiernym czytelnikom – dodaje.

Tym samym ”Wprost” i ”Tygodnik do Rzeczy" kosztują obecnie tyle samo co ”Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) i ”Polityka” (Polityka). ”Newsweek” do 7,90 zł podrożał w sierpniu 2018 roku, a ”Polityka” trzy miesiące wcześniej.

W październiku 2018 roku średnia sprzedaż "Wprost" wyniosła 16 810 egz., a "Do Rzeczy" – 32 556 egz. (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy).

Galeria: 11 najciekawszych polskich seriali 2018 roku

(KOZ, 07.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.