”Wprost” i ”Tygodnik do Rzeczy” podrożały o złotówkę
"Wprost" kosztuje teraz 7,90 zł - tyle samo "Tygodnik do Rzeczy"
PMPG Polskie Media SA od stycznia podniosło cenę egzemplarzową tygodników ”Wprost” i ”Do Rzeczy" z 6,90 zł do 7,90 zł.
– Możliwie najdłużej, jak było to możliwe, staraliśmy się nie zwiększać ceny. Dziś przyszedł czas, w którym idziemy w ślady naszej konkurencji i wyrównujemy naszą cenę – wyjaśnia Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. – Koszty wytworzenia tytułów prasowych rosną, przed branżą wydawniczą wiele nowych wyzwań związanych szczególnie z logistyką i dystrybucją. Wierzę, że nieco wyższa cena pozwoli nam na inwestycje w rozwój naszych produktów i dostarczanie jeszcze lepszej jakości i satysfakcji naszym wiernym czytelnikom – dodaje.
Tym samym ”Wprost” i ”Tygodnik do Rzeczy" kosztują obecnie tyle samo co ”Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) i ”Polityka” (Polityka). ”Newsweek” do 7,90 zł podrożał w sierpniu 2018 roku, a ”Polityka” trzy miesiące wcześniej.
W październiku 2018 roku średnia sprzedaż "Wprost" wyniosła 16 810 egz., a "Do Rzeczy" – 32 556 egz. (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy).
(KOZ, 07.01.2019)