Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vectra nie przejmie Multimedia Polska

Akcjonariusze i zarząd Multimedia Polska odstąpili od planowanej transakcji (fot. Pinho/ Unsplash)

Operator kablowy Vectra nie przejmie konkurencyjnej sieci Multimedia Polska, której większościowi akcjonariusze i zarząd odstąpili od planowanej transakcji.

Firma Multimedia Polska w wydanym komunikacie poinformowała, że minął okres wyłączności dla Vectry na "ustalenie kluczowych warunków oraz zawarcie przedwstępnej umowy sprzedaży akcji". "Po przeanalizowaniu ryzyk rynkowych i transakcyjnych związanych z planowanym zbyciem 100% akcji Multimedia Polska na rzecz spółki Vectra – akcjonariusze większościowi oraz zarząd spółki zdecydowali w dniu dzisiejszym o nieprzedłużaniu okresu wyłączności oraz odstąpieniu od planowanej transakcji" - podano.

- Nie komentujemy decyzji Multimediów - ucina rzecznik Vectry Krzysztof Stefaniak.

Wstępne porozumienie w sprawie sprzedaży Vectra i Multimedia Polska podpisały pod koniec sierpnia. Pod koniec września Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w tej sprawie. UOKiK uznał, że istnieje ryzyko ograniczenia konkurencji.

"Mamy bardzo wyraźnego przeciwnika" - powiedział, wskazując UOKiK, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej Jerzy Straszewski podczas konferencji PIKE w Toruniu. "Nie można pozwolić, żeby regulator niszczył nam rynek. A niszczy" - ocenił Straszewski.

Wcześniej UOKiK miał zastrzeżenia do przejęcia Multimedia przez UPC i ostatecznie do tej transakcji również nie doszło.

Vectra na koniec 2017 roku miała 970,9 tys. abonentów, a Multimedia Polska – 752,7 tys.

(KOZ, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.