Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Uwaga!” z największą widownią, ”Interwencja” z największym udziałem

W jesiennej ramówce ”Uwagę!” ogląda średnio 1,98 mln widzów (screen uwaga.tvn.pl)

Spośród codziennych programów reporterskich największą widownię gromadzi ”Uwaga!” TVN. Pod względem udziałów w rynku w grupie ogólnej liderem jest jednak ”Interwencja” Polsatu.

W jesiennej ramówce ”Uwagę!” (w dni powszednie o 19.50, w weekendy o 19.45) ogląda średnio 1,98 mln widzów. TVN, emitując program, notuje 13,81 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej 15,92 proc. Od września najwięcej widzów przyciągnęło wydanie ”Uwagi!” z 14 października, które oglądało 2,52 mln widzów.

Nadawany w podobnym paśmie co ”Uwaga!” TVN program Jedynki „Alarm!” (od poniedziałku do soboty o 20.10) śledzi średnio 1,24 mln widzów. Przekłada się to na 8,39 proc. udziału TVP 1 w rynku (5,68 proc. w grupie komercyjnej). W jesiennej ramówce ”Alarm!” jak na razie najwięcej osób – 1,99 mln – przyciągnął 20 października.

Z kolei ”Interwencja” (od poniedziałku do piątku o 16.15) ma w Polsacie średnio 1,05 mln widzów, co daje stacji 14,27 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej 14,64 proc. Analizując odcinki od września, widownia programu sięgała 1,4 mln widzów (25 października).

Dane: Nielsen Audience Measurement za okres 1 września - 29 października

(KOZ, 01.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.