Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Nowa agencja holdingu Omnicom  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Nowa agencja holdingu Omnicom  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Nowa agencja holdingu Omnicom  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl z przedwyborczymi cyklami wywiadów i reportaży

„Puls kampanii” jest jednym z formatów przygotowanych przez Gazeta.pl na kampanię samorządową (fot. Agencja Gazeta)

Portal Gazeta.pl (Agora) ruszył z codziennym cyklem przedwyborczych wywiadów z politykami. Oprócz tego co tydzień publikowane będą reportaże pokazujące, że obietnice polityków są niewspółmierne z tym, czego oczekują mieszkańcy miast.

W ramach cyklu „Puls kampanii” codziennie na stronie głównej Gazeta.pl będą publikowane krótkie rozmowy z kandydatami na prezydentów miast, a także z szefami sztabów, ekspertami od marketingu politycznego oraz z bohaterami spotów wyborczych. Pierwszą rozmowę przeprowadzono z kandydatem PiS na prezydenta Gdyni Marcinem Horałą.

Co czwartek w ramach cyklu reportaży "To jest problem" dziennikarze Gazeta.pl opiszą, jak obietnice wyborcze polityków często mają niewiele wspólnego z tym, czego oczekują Polacy. Sprawdzą także, z jakimi problemami władze samorządowe od lat nie są w stanie sobie poradzić.

Od 15 października na stronie głównej Gazeta.pl zostanie wydzielone specjalne miejsce, w którym redakcja będzie prezentować wszystkie informacje dotyczące kampanii wyborczej i wszystkie formaty redakcyjne z nią związane, w tym m.in. rozmowy na żywo z bohaterami bieżących wydarzeń.

(PD, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.