Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w lipcu niższa niż w pierwszym półroczu
06.09.2018, 06:59

(fot.pixabay.com)
Spadki sprzedaży większości dzienników ogólnopolskich były w lipcu większe niż średnie spadki za całe pierwsze półrocze. Powodem niektórych mogły być problemy z dystrybucją w sieci Ruch.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, w lipcu najwyższą średnią sprzedaż ogółem miał "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - 228 630 egz. (spadek o 9,48 proc. wobec lipca 2017 roku). Na drugim miejscu był "Super Express" (ZPR Media) – 111 373 egz. (spadek o 12,64 proc.), a na trzecim "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) – 87 231 egz. (spadek o 19,08 proc.).
Dwucyfrowy spadek odnotowały także: "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) - 34 640 (spadek o 10,57 proc.), "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) - 26 402 egz. (spadek o 11,62 proc.), "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA) – 14 767 egz. (spadek o 20,27 proc.).
Najmniejszy spadek średniej sprzedaży w lipcu br. wśród dzienników ogólnopolskich miał "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - o 1,69 proc., do 9489 egz.
(JOK, 06.09.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
