W lipcu Ikea wyprzedziła Lidla na YouTube
W lipcu kanał Ikea Polska miał 3,6 mln wyświetleń (screen: YouTube.com/Ikea Polska)
Wśród kanałów zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii Handel najwięcej subskrypcji i wyświetleń miał na YouTube kanał Smokestorygroup. Druga pod względem liczby wyświetleń była Ikea, która wyprzedziła w zestawieniu Lidla.
Kanał Smokestorygroup (promujący sklep odzieżowy Smokestoryshop.pl) na koniec lipca miał 361,9 tys. subskrypcji, co oznacza wzrost o 5 proc. względem czerwca. Na drugim miejscu jest KuchniaLidla.pl – 290,7 tys. subskrypcji (wzrost o 2 proc.), a na trzecim gamingowy G2a.com – 238,2 tys. (spadek o 1 proc.).
W pierwszej dziesiątce zestawienia pod względem subskrypcji znalazły się też kanały: Allegro - 168,8 tys., Bosski DM Firma 155,9 tys., Inspirello – 85 tys., Grubejointytv – 52 tys., TakaPakaPl – 51,2 tys., AveBmxTV – 31,6 tys., Rossmann Polska – 27,1 tys.
W lipcu kanał Smokestorygroup wyświetlono 15,2 mln razy. Drugim najchętniej wyświetlanym kanałem był Ikea Polska (3,6 mln wyświetleń), a za nim uplasował się kanał KuchniaLidla.pl (2,4 mln wyświetleń).
(IKO, 21.08.2018)