Materiały "Tygodnika Podhalańskiego" chętnie oglądane na YouTube
(screen: Youtube/|Tygodnik Podhalański)
W lipcu br. materiały „Tygodnika Podhalańskiego” miały najwięcej wyświetleń spośród kanałów gazet lokalnych i regionalnych prowadzonych na YouTube. Najwięcej subskrybentów miał kanał „Echo Dnia Świętokrzyskie” – wynika z raportu firmy Sotrender.
Materiały przygotowane przez „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) zanotowały w lipcu 295 794 wyświetleń (o 6 proc. więcej, niż miesiąc wcześniej). Dalej w zestawieniu znalazły się: „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa) – 188 481 wyświetleń (wzrost o 3 proc.), „Gazeta Olsztyńska” (Grupa WM) – 184 351 (wzrost o 1 proc.), „Dziennik Wschodni” (Corner Media) – 144 642 (wzrost o 0,5 proc.), „Dziennik Łódzki” (Polska Press Grupa) – 113 197 (wzrost o 1 proc.) i „Gazeta Lubuska” (Polska Press Grupa) - 81 918 (wzrost o 0,2 proc.).
Najpopularniejsze wideo przygotowane przez „Tygodnik Podhalański” zostało opublikowane 18 lipca. Materiał „Zagrożony most w Białym Dunajcu” miał 58 850 wyświetleń i 17 polubień.
Największą liczbą subskrybentów w lipcu mógł pochwalić się kanał „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) – 6627 (wzrost o 2 proc.). Dalej znalazły się kanały: „Gazeta Lubuska” – 5183 subskrybentów (wzrost o 2 proc.), „Dziennik Wschodni” - 4840 (wzrost o 3 proc.) i „Gazeta Olsztyńska” - 4679 (wzrost o 7 proc.).
(PD, 20.08.2018)