Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klip Męskie Granie ma ponad 23 mln wyświetleń na YouTube

"Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" został opublikowany 22 maja na kanale MęskieGranie i został już wyświetlony ponad 23 mln razy (screen YouTube/MeskieGranie)

Teledysk "Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" był pierwszy w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w czerwcu. Drugi raz z rzędu jest liderem rankingu.

"Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" jest sponsorowany przez markę Żywiec. Film został opublikowany 22 maja na kanale MęskieGranie i został już wyświetlony ponad 23 mln razy. Za kreację teledysku odpowiada Opus Film & Agencja 2012, a za zakup mediów do tej kampanii - Starcom. 

Na drugim miejscu była reklama marki kosmetycznej Maybelline - 56. odcinek programu poradnikowego z makijażami "Make up in the city", dostępnego na kanale Maybelline New York, w którym wystąpiła Paulina z kanału OMatkoiCórko!!!

Trzecie miejsce w zestawieniu zajął kolejny, 57. odcinek tego programu - z udziałem prowadzącej kanał Alex Mandostyle i jej partnera. Pokazano w nim makijaż na randkę. Dalej znalazł się spot z kampanii Zarządu Dróg Miejskich "10 metrów zachowaj (się)", zwracającej uwagę na wypadki drogowe z udziałem pieszych.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

(IKO, 21.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.