Klip Męskie Granie ma ponad 23 mln wyświetleń na YouTube

"Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" został opublikowany 22 maja na kanale MęskieGranie i został już wyświetlony ponad 23 mln razy (screen YouTube/MeskieGranie)
Teledysk "Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" był pierwszy w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w czerwcu. Drugi raz z rzędu jest liderem rankingu.
"Męskie Granie Orkiestra 2018 – Początek (live)" jest sponsorowany przez markę Żywiec. Film został opublikowany 22 maja na kanale MęskieGranie i został już wyświetlony ponad 23 mln razy. Za kreację teledysku odpowiada Opus Film & Agencja 2012, a za zakup mediów do tej kampanii - Starcom.
Na drugim miejscu była reklama marki kosmetycznej Maybelline - 56. odcinek programu poradnikowego z makijażami "Make up in the city", dostępnego na kanale Maybelline New York, w którym wystąpiła Paulina z kanału OMatkoiCórko!!!
Trzecie miejsce w zestawieniu zajął kolejny, 57. odcinek tego programu - z udziałem prowadzącej kanał Alex Mandostyle i jej partnera. Pokazano w nim makijaż na randkę. Dalej znalazł się spot z kampanii Zarządu Dróg Miejskich "10 metrów zachowaj (się)", zwracającej uwagę na wypadki drogowe z udziałem pieszych.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).
(IKO, 21.07.2018)
