Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 11, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sarnecka dyrektorem sprzedaży ”Metropolu”

Izabela Sarnecka została dyrektorem sprzedaży dziennika ”Metropol” (TPP). Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Golińską, która w czerwcu została dyrektorem zarządzającym spółki TPP.

Izabela Sarnecka ma przeszło pięcioletnie doświadczenie w pracy w mediach. Od grudnia 2005 roku była zatrudniona jako dyrektor ds. sprzedaży krajowej w TPP (obecnie trwa proces rekrutacji na to stanowisko). Zanim dołączyła do zespołu ”Metropolu”, przez ponad trzy lata pracowała w Media Express, wydawcy ”Super Expressu”, ostatnio na stanowisku dyrektora ds. klientów strategicznych.
Rozpowszechnianie bezpłatne ogółem ”Metropolu” w maju br. wynosiło 348 191 egz. (dane ZKDP).

(SK, 11.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.