Katarzyna Pastuszka i Michał Ulidis partnerami agencji Publicon

Katarzyna Pastuszka (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Pastuszka została partnerem zarządzającym agencji Publicon. Na business development managera awansowała Karolina Sikorska, a partnerem i szefem kreacji firmy został Michał Ulidis.
Katarzyna Pastuszka związana jest z agencją Publicon od siedmiu lat, ostatnio była senior PR managerem. Jako partner zarządzający odpowiada za standard dostarczanych projektów i przebieg relacji z klientami.
Szefem działu kreacji i jednocześnie partnerem agencji został Michał Ulidis, wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Nowi partnerzy otrzymają udziały w firmie do końca tego roku.
Wraz z Ulidisem do firmy dołączył Mikołaj Ławnicki - jako senior graphic designer (jest autorem nowego key visual agencji).
W Publiconie utworzono stanowisko business development managera - została nim Karolina Sikorska (wcześniej była senior PR managerem). Poza nową rolą wciąż odpowiada za PR firmy. Na senior PR managerów awansowały Marta Dunajko i Aleksandra Witkowska (dotychczas były PR managerami).
Do agencji dołączyła też Paulina Laufer-Orłowska. Jako PR manager odpowiada za rozbudowanie kompetencji Publiconu w zakresie employer brandingu (wcześniej związana była z Grupą Impel i z Crédit Agricole).
Szymon Sikorski, CEO Publicon, podkreśla, że zmiany w agencji podyktowane są długą obecnością firmy na rynku (działa od 2006 roku) i coraz lepszym rozumieniem potrzeb partnerów biznesowych oraz własnych.
(IKO, 08.02.2018)
