Temat: prasa

Dział: OPINIE

Dodano: Styczeń 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rynek prasy męskiej wciąż ma potencjał - uważa Maciej Niepsuj z MullenLowe MediaHub

Maciej Niepsuj (fot. archiwum)

Z Maciejem Niepsujem, buying directorem w domu mediowym MullenLowe MediaHub rozmawia Jolanta Korucu.

Segment magazynów dla mężczyzn w Polsce wydaje się być zagospodarowany. Jest jeszcze miejsce dla takiego magazynu jak "L'officiel Hommes Polska"?
Rynek prasy męskiej wciąż ma potencjał, więc znajdzie się miejsce dla ambitnego tytułu o modzie męskiej. Poszczególne magazyny są albo bardzo precyzyjnie skierowane do wąskich grup czytelników, albo wydawcy chcą za ich pomocą dotrzeć do wszystkich naraz. A jak wszyscy wiemy z reklamy Ace "jak coś jest do wszystkiego to jest do..." Realną konkurencją dla "L'officiel Hommes" będzie "Esquire", ale też przykładowo "Logo". Konkurencja spora, ale rynek jest rosnący.

Jakich czytelników może zainteresować tytuł?
Będzie to wąska grupa, zamożnych czytelników, dla których cena dziewiętnastu złotych za 200-stronicowy magazyn, nie będzie barierą. Po "L'officiel Hommes" sięgną także czytelnicy z grupy aspirującej. Wyzwaniem będzie utrzymanie czytelnika. Ważne będą interesujące nazwiska, wysoki poziom merytoryczny. To nie może być kolejny tytuł z przedrukami i kolorowymi zdjęciami.

Na jakie więc reklamy może liczyć wydawca, czyli Kustra Group?
Z reklamowego punktu widzenia grupa czytelników jest mała, ale atrakcyjna. To grupa, do której ciężko dotrzeć za pomocą klasycznych mediów, wiec poza wydaniem papierowym kluczowym będzie odpowiednie wykorzystanie potencjału e- wydania i możliwości jakie daje online.

(17.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.