Ostatnie dni na zgłoszenia filmów w konkursie GVA
Tylko do soboty 16 września br. można zgłaszać filmy do trzeciej edycji konkursu Grand Video Awards.
Grand Video Awards to konkurs dla najbardziej kreatywnych i oryginalnych autorów wideo w internecie organizowany przez magazyn „Press”. Jest przeznaczony dla niezależnych twórców oraz dla pracowników tworzących wideo w agencjach reklamowych i PR, domach produkcyjnych, studiach filmowych i postprodukcyjnych.
Materiały oceniać będzie jury, w skład którego wejdą specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy z dziedziny produkcji telewizyjnej, filmowej i internetowej, eksperci z agencji reklamowych, dyrektorzy zarządzający największych marek oraz uznani twórcy wideo w sieci.
Laureaci Grand Video Awards zostaną nagrodzeni w dziewięciu kategoriach: Vlog, Gaming, Wideotutorial, Lifestyle, Wideo popularnonaukowe, Hobby, Kultura i rozrywka, Publicystyka i wideorozmowa oraz Branded content. Dodatkowo jury przyzna nagrody specjalne w kategoriach: Debiut Roku i Osobowość Roku. Swoją nagrodę - poprzez głosowanie na stronie internetowej konkursu - przyznają również widzowie.
Zgłoszenia są przyjmowane do 16 września br. przez formularz dostępny na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl. Zwycięzców trzeciej edycji Grand Video Awards poznamy podczas gali 12 października br. w kinie Iluzjon w Warszawie.
Partnerami konkursu są: T-Mobile, NCK, OTO Film, Audio Network. Partner technologiczny: Asus. Partner kreatywny: Change Serviceplan. Partnerem gali jest Film Garden.
Sieci partnerskie: Epic Makers, Gamellon, Get Hero, LifeTube, Mediakraft, TalentMedia, Video Brothers.
Patroni medialni: Eurozet, Brand 24, YT 360, ApyNews, ”Tube News”, ”Grazia”.
(KOZ, 14.09.2017)