Przepis na reklamę w sieci: ma być ciekawie, zaskakująco, zachęcająco
![](/images/contents/photo_49856_1506060633_big.jpg)
(fot. pixabay.com)
Ściągnij bezpłatnie dodatek specjalny "Press": Kontent TV & Wideo. Kliknij link poniżej.
W dodatku do "Press" znajdziesz także:
- Autopromocja kontentu już nie wystarczy - dziś nadawcy muszą się nieźle napracować, by dotrzeć z informacją o swojej ofercie do potencjalnego widza. Przeczytaj, jak to robią.
- Jak nadawcy kanałów lifestylowych, popularnonaukowych, dokumentalnych, historycznych, podróżniczych, muzycznych czy dziecięcych reagują na zmiany oczekiwań widzów.
- Dlaczego żadna telewizja sportowa nie może dziś istnieć w oderwaniu od internetowej rzeczywistości. Rozgrywka o sport na ekranie.
- Seriale, zwłaszcza te z sektora premium, przeżywają renesans. W Polsce lokalna produkcja ma większe znaczenie niż w Czechach czy na Węgrzech.
- W seriale do internetu inwestują już zarówno internetowi influencerzy, jak też tradycyjni nadawcy i wydawcy. Zasady tworzenia takich serii.
- W reklamie telewizyjnej nie liczy się już tylko, co przekazujemy w reklamie, ale przede wszystkim: jak. Ma być ciekawie, zaskakująco, zachęcająco.
- Co zrobić, żeby konsument obejrzał w całości reklamę w internecie? Są na to sposoby.
- Takich programów w polskiej telewizji jeszcze nie było. Formaty, które w ostatnich latach podbiły serca widzów w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Holandii.
(07.09.2017)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)