Studio Tymbark liderem wśród kanałów sektora FMCG na YouTube
Studio Tymbark prowadzone jest przez youtuberów (fot. screen/kanał Studio Tymbark)
Istniejący od marca 2016 roku kanał Studio Tymbark jest najchętniej subskrybowany na polskim YouTube wśród profili marek zaliczanych przez firmę Sotrender do sektora FMCG.
Z raportu Sotrendera wynika, że na koniec czerwca br. kanał Studio Tymbark (Maspex) miał 211 tys. subskrypcji, czyli o 9 proc. więcej niż w maju br. Na drugim miejscu uplasował się kanał KuchniaLidla.pl (Lidl) – 145 tys. subskrypcji (wzrost o 7 proc.). Trzeci był kanał MakeupTV (Avon) – 72 tys. subskrypcji (wzrost o 1 proc.).
Dalej są kanały: Studio Kobiet (Lirene) - 66 tys. subskrypcji, Kinder Niespodzianka (Ferrero) - 61 tys., MożnaInaczej (Hoop Cola) - 42 tys., Semilac (Semilac) - 23 tys.
(IKO, 22.07.2017)