Brązowy Lew dla FCB Warsaw, Polacy na festiwalu w Cannes z czterema nagrodami
Trzy Brązowe Lwy i jeden Srebrny - to wynik polskich agencji podczas tegorocznego konkursu reklamowego Cannes Lions.
FCB Warsaw dostała kolejną nagrodę za „Smart bell” dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska - Brązowego Lwa w kategorii Radio w podkategorii: Use of Audio Technology. FCB Warsaw otrzymała już za tę pracę srebrną statuetkę Lions Health w kategorii Health And Wellness - Insurance.
Z nagrodą konkurs zakończyła też agencja Bardzo, uhonorowana Brązowym Lwem w kategorii Entertainment za projekt „English for beginners” przygotowany dla Allegro. Także 2012 Agency, Papaya Films i agencja Sztengreber zostały nagrodzone za kampanię społeczną "Godzina jazdy na wózku", zrealizowaną dla Akademii Auto Świat. Kampania została nagrodzona Brązowym Lwem w kategorii PR.
Polskie agencje wysłały w sumie na konkurs 164 prace (rok temu - 261), wszystkich prac wpłynęło 41 170.
(AMS, 26.06.2017)