Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Gąsiorowski przeszedł z Żywca do agencji Syzygy

Bartosz Gąsiorowski od 2016 roku pracował jako kierownik marki Żywiec (fot. materiały prasowe)

Bartosz Gąsiorowski objął stanowisko strategy directora w agencji Syzygy Warsaw. Przez ostatnich pięć lat był związany z Grupą Żywiec.

Do obowiązków Bartosza Gąsiorowskiego należy strategiczna obsługa kluczowych klientów agencji, rozwój kompetencji w zespole, a także wsparcie działu new business.

Wcześniej Gąsiorowski związany był z Grupą Żywiec. Od 2016 roku był kierownikiem marki Żywiec i pracował m.in. nad nową platformą komunikacji marki „Chce się Ż” oraz festiwalem Męskie Granie 2016. Wcześniej jako digital manager odpowiadał za komunikację wszystkich marek Grupy Żywiec w internecie zarówno od strony strategiczno-kreatywnej, jak i mediowej.


(JOK, 09.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.