TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: konkursy i nagrody

Dział: IMPREZY

Dodano: Maj 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Druga edycja konferencji Polish Luxury Market Summit

24 maja br. odbędzie się druga edycja konferencji Polish Luxury Market Summit. Tym razem spotkanie jest poświęcone jest przyszłości branży dóbr luksusowych.

Konferencja gromadzi liderów biznesowych sektora premium zarówno z Polski, jak z innych krajów Europy. Dla uczestników będzie to wyjątkowa okazja, by zapoznać się z trendami funkcjonującymi obecnie w branży i wymienić się doświadczeniami z innymi gośćmi, jak również nawiązać nowe kontakty biznesowe. Dla marek luksusowych, które coraz dynamiczniej wchodzą w świat cyfrowy, by dotrzeć do młodszych pokoleń klientów, wyjątkowo istotne jest pogodzenie tego z zachowaniem unikalnego charakteru marki. Ta kwestia będzie jedną z poruszanych podczas prelekcji i paneli dyskusyjnych.

Najważniejsze zagadnienia tegorocznej konferencji są związane z przyszłością luksusu, a konkretnie trendami, które docierają do  Polski z Europy Zachodniej i ze Stanów Zjednoczonych. Dziś liczy się więcej, aniżeli tylko sam produkt – największe znaczenie mają doświadczenia, jakie ze sobą niesie, i konotacje, które wzbudza u odbiorców marki.

Zaproszeni specjaliści będą omawiać zachodzące w branży zmiany, przenikanie się kanałów online i offline, a także wnioski płynące z unikatowego na polskim rynku badania przeprowadzonego na grupie zamożnych osób. Badanie odnosi się do sposobów spędzania wolnego czasu, korzystania z mediów, stosunku do luksusu i jego wyznaczników. Szczegóły badania i wnioski omówią Beata Orkwiszewska, Group Account Director i Anna Kuropatwa, Data Insight Director z Havas Media.
Będzie również poruszony temat związku między segmentem premium a kulturą i sztuką. Goście konferencji będą się mogli dowiedzieć, jakie efekty mogą płynąć z połączenia muzyki klasycznej i biznesu, a także jak chronić markę, własność intelektualną i reputację. W panelu dyskusyjnym na temat wspierania kultury przez marki luksusowe wezmą udział m.in. Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Poland, oraz Magda Bulera-Payne, eskspert PR ds. rynku dóbr luksusowych. W gronie prelegentów znajdują się eksperci piastujący wysokie stanowiska menedżerskie i dysponujący wieloletnim doświadczeniem w swojej branży, wśród nich Thomas Drevet z Christian Dior w Dubaju.

Wydarzenie jest organizowane przez ESSE Media, agencję specjalizującą się w marketingu dóbr luksusowych i wydającą cykliczny przewodnik Book of Luxury. Partnerami są m.in. firmy LuxHub Havas Media, BMW Group Poland, Villa Foksal i Black Rabbit.

Konferencja jest skierowana do konsumentów rynku dóbr luksusowych, a także do prezesów, członków zarządów, dyrektorów zarządzających, szefów marketingu i PR, dyrektorów kreatywnych, brand managerów, osób odpowiedzialnych za strategie marketingowe oraz sprzedaż luksusowych produktów i usług, a także do prywatnych przedsiębiorców i inwestorów. Agenda jest na bieżąco aktualizowana, a szczegóły i formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem bookofluxury.com

(PR, 08.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.