Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zmiany w Ruchu  |  Minister Sprawiedliwości spotka się z mediami  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Zoom TV osiągnął rentowność  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2016 roku TVP mniej zarobiła na reklamie i sponsoringu

Telewizja Polska w ub.r. miała mniejsze przychody z reklamy i sponsoringu oraz wpływy z abonamentu w porównaniu z 2015 rokiem – wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.

Przychody TVP z reklamy i sponsoringu wyniosły w ub.r. 872,1 mln zł i były o 5,4 proc. niższe niż w 2015 roku. Z kolei z abonamentu spółka uzyskała 365,5 mln zł – o 9,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Udział wpływów abonamentowych w przychodach TVP wyniósł 24,9 proc. (25,6 proc. w 2015 roku).

Najwięcej telewizja publiczna wydała na główne anteny – na TVP 1 przeznaczyła w ub.r. 405,7 mln zł (o 12,9 proc. więcej), a na TVP 2 – 299 mln zł (o 4,9 proc. mniej).
Ubiegłoroczny budżet TVP Info wyniósł 127,4 mln zł (wzrost o 5,3 proc.), TVP 3 i oddziałów regionalnych – 225,2 mln zł (wzrost o 3,6 proc.), TVP Polonia - 30,4 mln zł (spadek o 6,2 proc.), TVP Kultura – 33,6 mln zł (wzrost o 15 proc.), TVP Historia – 15 mln zł (wzrost o 3,4 proc.), TVP ABC – 18 mln zł (wzrost o 0,6 proc.).

W największym stopniu z abonamentu finansowane były kanały TVP Historia (65,4 proc.), TVP ABC (49,3 proc.) i TVP 3 (47,5 proc.). Koszty działalności TVP Sport, TVP HD, TVP Seriale i TVP Rozrywka zostały w całości sfinansowane ze środków komercyjnych TVP. Z kolei na budżet TV Biełsat (26,3 mln zł) złożyły się środki z Ministerstwa Spraw Zagranicznych (17 mln zł), z dotacji (0,9 mln zł) i środków własnych TVP (8,4 mln zł).

(KOZ, 16.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.