"Super Express", podobnie jak "Fakt", dzięki zmianie formatu zaoszczędzi na papierze

Format "Super Expressu" jest teraz zbliżony do kwadratu
"Super Express" (Grupa ZPR Media) jest drukowany w nieco mniejszym formacie niż dotychczas.
Szerokość stron "Super Expressu" nie zmieniła się (28,9 cm), ale wysokość od początku marca br. jest mniejsza o 3 cm (35 cm). Wcześniej na podobny format przeszedł "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska).
- Obserwowaliśmy, jak zmniejszenie formatu wpłynęło na sprzedaż „Faktu” i okazało się, że wpływ ten jest niewielki, a oszczędności znaczne. Przejście na ten format nie wymagało wprowadzenia zmian w layoucie „Super Expressu” - mówi Ewa Lampart, dyrektor zarządzająca dziennika "Super Express" oraz wiceprezes zarządu ZPR Media. Wydawca nie podaje rozmiaru oszczędności. Dziennik zachował dotychczasową cenę (od 1,99 zł w dni powszednie i sobotę do 2,19 zł w piątki) i objętość (od 20 do 24 stron).
Średnia sprzedaż ogółem "SE" w styczniu br. wyniosła 137 108 egz. (ZKDP).
(JOK, 15.03.2017)
