Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Liderem prenumeraty drukowanej jest "GW", a elektronicznej "Rz"

W styczniu 2016 roku wśród ogólnopolskich dzienników najwięcej prenumeratorów papierowych wydań miała "Gazeta Wyborcza" (Agora SA), a najwięcej e-wydań sprzedaje "Rzeczpospolita" (Gremi Media). Styczeń to tradycyjnie miesiąc odnawiania całorocznych prenumerat.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w styczniu br. najwięcej papierowych prenumerat sprzedawała "GW" - 35 766 egz. (spadek o 20,18 proc. w stosunku do stycznia ub.r.). Na drugim miejscu pod tym względem jest "Rzeczpospolita"- 29 868 egz. (spadek o 17,87 proc.), na trzecim "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) - 22 559 egz. (spadek o 4,28 proc.), a na czwartym "Gazeta Podatkowa (Gofin) - 18 269 (spadek o 1,81 proc.). "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) sprzedaje w formie prenumeraty drukowanej 5125 egz. (spadek o 9,08 proc.), co stanowi więcej niż połowę średniej sprzedaży ogółem tego tytułu (w styczniu br. 9201 egz.).

Pod względem liczby prenumeratorów wydań elektronicznych pierwsza jest "Rz" - 11 501 egz. (wzrost o 4,37 proc.), przed "DGP" - 10 517 egz. (wzrost o 3,14 proc.). Pozostałe tytuły sprzedają poniżej 3 tys. e-wydań w prenumeracie. "GW" w formie prenumeraty e-wydania sprzedaje się w 1710 egz. (spadek o 15,26 proc.), ale trzeba pamiętać, że Agora stawia na cyfrową subskrypcję dającą dostęp do treści Wyborcza.pl, a liczby internetowych subskrybentów dane ZKDP nie uwzględniają (według danych wydawcy na koniec 2016 roku Wyborcza.pl miała 100 tys. aktywnych subskrybentów).

Pod względem średniej sprzedaży ogółem liderem rynku dzienników jest "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż w styczniu br. wyniosła 279 780 egz. (o 11,16 proc. mniej niż rok wcześniej). Wyprzedza on: "Super Express" (ZPR Media) - 137 108 egz. (spadek o 9,8 proc.) i "Gazetę Wyborczą" - 118 252 egz. (spadek o 23,3 proc.).


(JM, 15.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.