Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy zamieszczają zastrzeżenia, by algorytmy AI nie wykorzystywały ich treści  |  Widownia serialu "Profilerka" w TVP 1  |  Nowy program w TVN Siedem  |  Kierownik redakcji w TVP Sport  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy Grupy Eurozet  |  Dyrektor marketingu i rozwoju w MWE Networks  |  Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wraca  |  Oglądalność programu "Damy i wieśniaczki PL" w TTV  |  Sprzedaż pism popularnonaukowych Polityki  |  Subskrybenci Newsweek.pl wskażą okładkę  |  Portal Obronny organizuje  |  Międzynarodowe procesy przetargowe Publicis  |  Awans w Grupie VIST  |  Sokołów ma nowe logo  |  Stagwell wyznacza swojego wiceprezesa na szefa agencji Allison Worldwide  |  Sam Kiley szefem działu międzynarodowego "The Independent"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube wprowadza w Polsce mobilne transmisje na żywo i płatne wiadomości Superczat

Dzienny limit w Superczacie to 500 dolarów (pixabay.com)

Serwis YouTube wprowadził transmisje na żywo z urządzeń mobilnych oraz Superczat - płatne wiadomości, które są lepiej widoczne podczas transmisji.

Transmisje na żywo za pomocą aplikacji mobilnej YouTube są teraz dostępne dla polskich użytkowników, którzy mają minimum 10 tys. subskrybentów. Do tej pory możliwość transmisji YouTube udostępniał tylko wybranym przez siebie kanałom. Docelowo funkcja ta ma być dostępna dla wszystkich użytkowników.

Wraz z szerszym udostępnieniem transmisji na żywo YouTube wprowadził płatne wiadomości Superczat, które od 7 lutego można wysyłać w 20 krajach i odbierać w 40 (w Polsce można zarówno wysyłać, jak i odbierać).

Superczat to płatne wiadomości, które wysyła się podczas transmisji na żywo - są one lepiej widoczne niż pozostałe, bezpłatne komentarze. "Superczat można uznać za cyfrowy odpowiednik płacenia za miejsce w pierwszym rzędzie: nowa funkcja pozwala każdemu fanowi, który ogląda transmisję, wyróżnić się z tłumu i zdobyć uwagę twórcy poprzez kupno wiadomości na czacie" - wyjaśniają na blogu Google Barbara Macdonald i Kurt Wilms, product managerowie w YouTube. Po zapłaceniu określonej kwoty wiadomość użytkownika będzie wyświetlana przez określony czas w określonym, wyróżniającym się kolorze. Za równowartość 5 dolarów możemy kupić zieloną wiadomość długości do 150 znaków, która wyświetla się przez dwie minuty. Za 500 dolarów kupimy czerwoną wiadomość długości do 350 znaków, która będzie wyświetlana przez pięć godzin. Google nie ujawnia, jaka część tej kwoty idzie do twórców kanału - ale zapewnia, że stanowi to jej większość.

Wiadomości Superczatu są widoczne na YouTube w przeglądarkach na urządzeniach mobilnych oraz stacjonarnych i w aplikacjach na urządzeniach z systemem Android i iOS. Na razie kupować je można jedynie w aplikacji na urządzeniach z Androidem.


(JM, 08.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.