Egmont znowu wydaje "Boba Budowniczego"

"Bob Budowniczy" wraca na polski rynek po ponad roku
Egmont Polska ponownie wprowadza na rynek dwumiesięcznik dla dzieci "Bob Budowniczy", który przestał się ukazywać w 2015 roku.
- Są nowe odcinki serialu w odświeżonej formule graficznej i w związku z tym czasopismo wraca w nowej edycji - wyjaśnia Aleksandra Chaberska, specjalista ds. PR w Egmoncie. Magazyn ma 24 strony i kosztuje 9,99 zł (do pierwszego numeru dołączona jest zabawkowa spycharka); jest wydawany na licencji HIT Entertainment Limited and Keith Chapman. Redaktor naczelną jest Izabela Farenholc. Wydawca nie ujawnia nakładu. Tytuł skierowany jest do chłopców w wieku 4-6 lat zainteresowanych tematyką budownictwa. Egmont poprzednio wydawał "Boba Budowniczego" od września 2009 roku do czerwca 2015 roku.
Wprowadzenie magazynu będzie wsparte kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów telewizyjnych, komunikację i ekspozycję w sieci HDS, a także kampanię w kinie i mediach własnych Egmontu.
(JM, 29.01.2017)
