ING Bank Śląski liderem wśród banków na YouTube
screen za Youtube.com
Istniejący od 2008 roku profil ING Bank Śląski jest najchętniej subskrybowany na polskim YouTube wśród profili banków analizowanych przez firmę Sotrender.
Na koniec listopada 2016 roku profil ING Bank Śląski miał 15,8 tys. subskrypcji, co oznacza o 591 proc. więcej, niż w tym samym miesiącu ub.r. Drugi był ubiegłoroczny lider zestawienia Bank Millennium – w listopadzie br. miał 3,4 tys. subskrypcji (spadek o 4,3 proc.), a na trzecim miejscu znalazł się profil należący do Getin Banku – 2,7 tys. (wzrost o 235 proc.).
Dalej były: mBankTV – 2,4 tys. (wzrost o 51 proc.), Bank Zachodni WBK – 2,1 tys. (wzrost o 62 proc.), PKO Bank Polski – 1,8 tys. (wzrost o 63 proc.).
W listopadzie najwięcej odsłon miał profil Eurobanku - 1,53 mln.
(IKO, 23.12.2016)