Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 14, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Teledysk "Lost On You" najpopularniejszym wideo na polskim YouTube w październiku

(fot. youtube.com)

Klip "Lost On You" amerykańskiej wokalistki Laury Pergolizzi był najczęściej oglądanym materiałem na polskim YouTube. Wyprzedził w zestawieniu dotychczasowego lidera - „Tamtą dziewczynę” Sylwii Grzeszczak.

Z raportu firmy Sotrender wynika, że utwór "Lost On You" (opublikowany 14 lipca br. na kanale Magic Records Poland) wyświetlono w październiku br. 7,236 mln razy. Klip miał wówczas 1,56 tys. komentarzy i 32,1 tys. polubień.
Za nim uplasował się teledysk „Tamta dziewczyna” (kanał Sylwia Grzeszczak) - 6,172 mln odsłon. Trzeci był klip „Gummi Miś − Bańkę Łap” (kanał Magic Records Poland) – 5,104 mln odsłon.
Najwięcej subskrybentów na polskim YouTube miały kanały: SA Wardega – 3,472 mln subskrypcji, Abstrachuje TV – 2,443 mln i Rezigiusz – 2,275 mln. Ponad 2 mln subskrypcji miały też: Blowek i Stuu Games. Z kolei najwięcej odsłon miał w październiku kanał Step Records – 43,1 mln. Dalej był Tvn.pl (42,3 mln), który wyprzedził w zestawieniu Disco Polo Lajf (23,6 mln).
Spośród kanałów należących do tradycyjnych telewizji najwięcej subskrybentów mają: Tvn.pl – 334,4 tys., Disney Channel Polska – 284,5 tys., iTVP – 231 tys.
W kategorii kanałów związanych z prasą najpopularniejszy był w październiku „Przegląd Sportowy” - 3,9 mln odsłon. Należący do tego tytułu kanał jest najsilniejszy spośród tytułów prasowych – 55,2 tys. subskrypcji. Pod tym względem wyprzedził w zestawieniu kanał "Ale Historia" – prawie 53,7 tys. subskrypcji.

(IKO, 14.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.