Teledysk "Lost On You" najpopularniejszym wideo na polskim YouTube w październiku
(fot. youtube.com)
Klip "Lost On You" amerykańskiej wokalistki Laury Pergolizzi był najczęściej oglądanym materiałem na polskim YouTube. Wyprzedził w zestawieniu dotychczasowego lidera - „Tamtą dziewczynę” Sylwii Grzeszczak.
Z raportu firmy Sotrender wynika, że utwór "Lost On You" (opublikowany 14 lipca br. na kanale Magic Records Poland) wyświetlono w październiku br. 7,236 mln razy. Klip miał wówczas 1,56 tys. komentarzy i 32,1 tys. polubień.
Za nim uplasował się teledysk „Tamta dziewczyna” (kanał Sylwia Grzeszczak) - 6,172 mln odsłon. Trzeci był klip „Gummi Miś − Bańkę Łap” (kanał Magic Records Poland) – 5,104 mln odsłon.
Najwięcej subskrybentów na polskim YouTube miały kanały: SA Wardega – 3,472 mln subskrypcji, Abstrachuje TV – 2,443 mln i Rezigiusz – 2,275 mln. Ponad 2 mln subskrypcji miały też: Blowek i Stuu Games. Z kolei najwięcej odsłon miał w październiku kanał Step Records – 43,1 mln. Dalej był Tvn.pl (42,3 mln), który wyprzedził w zestawieniu Disco Polo Lajf (23,6 mln).
Spośród kanałów należących do tradycyjnych telewizji najwięcej subskrybentów mają: Tvn.pl – 334,4 tys., Disney Channel Polska – 284,5 tys., iTVP – 231 tys.
W kategorii kanałów związanych z prasą najpopularniejszy był w październiku „Przegląd Sportowy” - 3,9 mln odsłon. Należący do tego tytułu kanał jest najsilniejszy spośród tytułów prasowych – 55,2 tys. subskrypcji. Pod tym względem wyprzedził w zestawieniu kanał "Ale Historia" – prawie 53,7 tys. subskrypcji.
(IKO, 14.11.2016)