TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: WIDEO

Dodano: Listopad 09, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films nakręciła na warszawskim Mariensztacie spot dla brytyjskiej sieci Argos

Spot przygotowany przez Papaya Films (screen za Youtube.com)

Przygotowana na rynek brytyjski przez Papya Films kampania sieci handlowej Argos obejmuje telewizję, internet (w tym wideo na żądanie), prasę i działania ambientowe.

Przygotowana na rynek brytyjski przez Papya Films kampania sieci handlowej Argos obejmuje telewizję, internet (w tym wideo na żądanie), prasę i działania ambientowe.

Kampania powstała przy współpracy z londyńską agencją CHI & Partners oraz  producentem - firmą Caviar Content, z którą związany jest reżyser spotu Henry Scholfield. Zdjęcia do filmu, za którego produkcję odpowiadała Papaya Films, zrealizowano na warszawskim Mariensztacie. Ekipa w 24 godziny rozłożyła ponad 2,5 tys. metrów kwadratowych syntetycznego lodu. W kostiumach kolorowych do potrzeb reklamy wystąpili dwaj zawodowi hokeiści, łyżwiarze figurowi oraz freestyle’owy rolkarz.

(AMS, 09.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.