Papaya Films nakręciła na warszawskim Mariensztacie spot dla brytyjskiej sieci Argos
![](/images/contents/photo_46329_1478701205_big.png)
Spot przygotowany przez Papaya Films (screen za Youtube.com)
Przygotowana na rynek brytyjski przez Papya Films kampania sieci handlowej Argos obejmuje telewizję, internet (w tym wideo na żądanie), prasę i działania ambientowe.
Przygotowana na rynek brytyjski przez Papya Films kampania sieci handlowej Argos obejmuje telewizję, internet (w tym wideo na żądanie), prasę i działania ambientowe.
Kampania powstała przy współpracy z londyńską agencją CHI & Partners oraz producentem - firmą Caviar Content, z którą związany jest reżyser spotu Henry Scholfield. Zdjęcia do filmu, za którego produkcję odpowiadała Papaya Films, zrealizowano na warszawskim Mariensztacie. Ekipa w 24 godziny rozłożyła ponad 2,5 tys. metrów kwadratowych syntetycznego lodu. W kostiumach kolorowych do potrzeb reklamy wystąpili dwaj zawodowi hokeiści, łyżwiarze figurowi oraz freestyle’owy rolkarz.
(AMS, 09.11.2016)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)